В Дніпрі декілька останніх місяців намагаються навести лад із парковками міста. Прийнаймні так заявляють у мерії. По факту ж – комунальники наносять кольорову розмітку для парко-місць прямо по ямах, вибоїнах та іншим “прекрасним” місцям.
🤷♀️За те, що водій поставив машину на таку офіційно розмальовану точку – треба сплатити 15 грн за годину. Якщо авто стоїть протягом робочого дня (8 годин) – вже 120 грн. А за парковку в іншому “неправильному” місці – штраф.🤷♀️
👉Такі справи тим, що доходи від парковок, а головне – штрафи за парковку з порушеннями – надходять до бюджету. Але виявилося не все так добре, як нам розповідають.
👆Трохи лікбезу: організацією паркуванням займається одна організація – комунальне підприємство “Міськавтопарк”. Контролем за паркуються і збором штрафів – Інспекція з контролю за парковками міськради.
🤓Наш Денис Селин (Denis Selin) Селін провів аналіз проектів рішень міської ради і помітив цікаву закономірність. Як виявилося, місто замальовують парко-місцями там, де їх ніколи не було, а КП “Міськавтопарк” стає все більш збитковим.
Зокрема, за останні п’ять місяців витрати на це КП зросли на 18,5 млн грн. У червні дотації комунального підприємства становили 8,8 млн грн, у вересні – 19 млн грн, в жовтні – 23 млн грн .
😟Цікаво, що вже на сесії, яка відбудеться завтра 27 листопада, витрати підприємства КП “Міськавтопарк” хочуть підвищити до 27,3 млн грн. Одне з обґрунтувань – це купівля деяких машин і палива.😟
Але якщо ви думаєте, що після закупки новий автівок це КП буде прибутковим, то це не так: в проекті бюджету вже зараз закладений збиток КП у 16 млн грн.🤷♀️
Трохи дивно виходить: влада міста з одного боку збирає з городян все більше штрафів за “неправильну парковку”, з іншого – закладає збитковість підприємства, яке організовує ці парковки…
Аналогічна ситуація – з КП Дніпровський електротранспорт. Витрати на утримання підприємства з червня по листопад зросли на 61 млн грн. Це намагаються пояснити зростанням цін на електроенергію. Однак якщо в липні-серпні ціни зросли на 27%, то у вересні-жовтні знизилися на 25%.
Крім того, транспортники досі не оприлюднили розрахунки тарифу на проїзд в електротранспорті (нагадаємо, в серпні ГромКонтроль домігся в суді зупинки підвищення тарифів на проїзд в трамваях, тролейбусах і метро). Також не представлена публічно і фінансова калькуляція всього КП Дніпровський електротранспорт. Це необхідно, щоб розуміти – обгрунтовані багатомільйонні дотації або там просто списують гроші