Але логіка у мерії як завжди кульгає🤦♀️
👉Пам’ятаєте, влітку Дніпровська міська рада ні з того ні з сього вирішила підняти вартість проїзду. З порушенням процедури. Ми пішли у суд і довели, що так важливі зміни мають відбуватися з громадським обговоренням, публікацією всіх розрахунків та обґрунтуванням (подробиці читайте ось тут: http://bit.ly/2PDtDae).
⛈Цього разу підвищення тарифів в мерії дійсно пропонують обговорити. Планують це зробити у суботу 14 грудня. Захід пройде в 11-00 в депо № 1 КП «Дніпровський електротранспорт» за адресою: вул. Холодильна, 2.😳
⁉️Але в нас знову виникають питання до аргументації підвищення тарифу. За версією мерії, головна причина збільшення проїзду – зростання витрат 😾
‼️Окей. Давайте порахуємо‼️
😳Матеріальні витрати на електротранспорт (мова йде про запчастини, електроенергію, газ, водопостачання та інше) зросли на 14,7%, а заробітна плата – на 9,7%. Чому тоді вартість хочуть підняти на 50%⁉️
😾Окрім того, ми переконані, що зростання тарифу особливо не позначиться на ефективності роботи електротранспорту. І ось чому. За 2019 рік число водіїв тролейбусів в Дніпрі збільшилось аж… на дві людини (з 191 до 193). 🤔А кількість водіїв трамваїв скоротилося на 10 осіб (з 265 до 255). Тому зростання частоти руху електротранспорту (а тим більше – ввечері й у вихідні) чекати не варто😾
👉Та й врешті в бюджеті Дніпра на 2020 рік для КП “Дніпровський метрополітен” і КП “Дніпровський електротранспорт” закладено сумарно понад 1 млрд грн на підтримку роботи підприємств. І коли формували цю суму, то ціна проїзду закладалася в розмірі 4 гривні😾
‼️У разі збільшення ціни на проїзд електротранспорт отримає додатково близько 60 млн грн. Тобто підприємство попросить депутатів міськради зменшити його фінансування на ці самі 60 млн грн⁉️