Розберемо ситуацію із тендером на 157 млн грн на ремонт трамвайних. Спойлер: тендер перетворився на черговий дерибан для друзів «корбанату».
У вересні КП “Дніпровський електротранспорт” провело тендер на ремонт трамвайних колій вартістю 157 млн грн. https://cutt.ly/wYn9Z8v
Перемогла у ньому фірма ПП «ДНІПРОМОНТАЖ». За тендером планується прокласти сумарно 2,9 км колії.
Засновниками фірми є Сергій Тарковський та Тетяна Старожук – чиновниця у КП “Дніпровський метрополітен” . Примітно, що це КП, як і Дніпровський електротранспорт, підпорядковуються одній структурі. Це Департамент транспорту ДМР, директор якого Ігор Маковцев.
Сама Старожук, що важливо, внесла неправдиві дані до своєї декларації. У 2019 році вона купила квартиру на пр. Поля за 525 тис. грн. Хоча, квартири в цьому районі коштують щонайменше у 2,5 раза дорожче. Жоден власник квартири не погодиться продати її в рази дешевше за ринкову вартість.
У 2017 р. співвласниками компанії були Тарковський та Дмитро Герасимов. Бізнеси останнього безпосередньо переплітаються із фірмами Геннадія Корбана. Чи не означають тісні зв’язки з владою, що тендер створено “під своїх”?
У кошторисі переможця тендера присутні матеріали, вартістю в 1,5-3 рази дорожчі, ніж аналогічні матеріали, які ми знайшли в оголошеннях інших виробників та в інших тендерних пропозиціях. Так, наприклад, плити для трамвайної колії у Києві коштують удвічі дешевше, ніж закупив «Дніпромонтаж». А цементний розчин можна придбати у Дніпрі за ціною у 2 рази нижчою, ніж у тендерній пропозиції. Рейки у кошторисі коштують дорожче, ніж аналоги у Києві та Харкові.
На одних лише захисних коробках для кріплень збитків завдано на 16 млн грн, а на рейках 11 млн грн.
У результаті переплати у цьому ремонті, за нашими розрахунками, на одних матеріалах склали майже 25 млн грн.
Підрядник надав гарантію ремонту на 3 роки. Подивимося, як друзі тіньової мерії виконуватимуть гарантійні обов’язки, якщо за 3 роки проблеми таки виникнуть.
Документи від КП «Дніпровський електротранспорт» підписував його директор Володимир Кобець. Після таких схем Кобець спочатку нам розповідає про зростання цін на матеріали та запчастини, а потім вимагає підйому цін на проїзд.
Замість економії коштів та створення конкурентного середовища, міськрада викроїла черговий тендер компанії друзів Корбана та своїх кишенькових чиновників.
Сподіваємося, що розголошення цих фактів та суспільний резонанс допоможуть міськраді підходити до розподілу бюджетних грошей об’єктивніше та розумніше.
P.S. Усі охочі можуть підтримати нашу діяльність
https://gromko.org.ua/pidtrymaty/
Посилання:
Декларація Старожук
Витяг на Старожук